Novinky | Videa

ARCHEONIC

Video | 26.12.16

AWRIZIS

Video | 14.10.16

DYING PASSION

14.10.16

X-CORE

Video | 13.10.16

ROOT - Kärgeräs - Return From Oblivion

29.09.16

MALIGNANT TUMOUR

Video | 20.09.16

SLAYER

Video | 07.09.16

SUBROSA, SINISTRO v ČR

06.09.16

FEASTEM v ČR

06.09.16

JINJER

Video | 06.09.16

Více

Echoes

Live - nejbližší akce

Dabatáze neobsahuje žádný záznam

Diskuze

ke článku: QUEEN + PAUL RODGERS - The Cosmos Rocks

Vydáno: 11.01.09 | Autor: Miroslav Med | Zpět na článek | Všechny diskuze

Cekem příspěvků: 37

Johny01 anonym
Dobrá deska

Tahle deska je velice dobrá.Mě osobně nikdy nenapadlo srovnávat tuhle desku s minulostí Queenů.Jsou tam jiní lidé a už proto nikdo nemůže čekat nějaké oživení Queenů v bývalé síle.Mě třeba souvislosti nezajímají.Já si desku poslechnu a buď je dobrá nebo ne.O tom co kdo a skym mě zas tak nezajímá.

21.08.09 | 23:15:59 | Reagovat

David anonym

Mě se deska moc líbí (koncert byl skvělý) a tak mě překvapuje že pan MED mi zde tvrdí jaký je to hrozný zmetek. Podle mě je ta recenze zcela zbytečná,nic neřeší,jen špiní dílo, kterému pan MED není schopen porozumět.Včelí med je dobrý alespoň do čaje ale co s vámi chlape?

15.05.09 | 16:32:01 | Reagovat

Miroslav Med
Re:

Je fajn, že se ti deska líbí, ale koncerty bohužel do hodnocení desek nezahrnuji. A hlavně nikde netvrdím, že je to hrozný zmetek ani nikoho nešpiním. Jen vyslovuji svůj názor, že jde o průměrný počin (na čemž není nic hanlivého). A už vůbec nevím, co že by recenze vlastně měla řešit. Recenze je jen subjektivním názorem jejího pisatele a pokaždé (ať už je hodnocení jakékoliv) se najde někdo, jehož subjektivní dojem je jiný. Tak už to zkrátka chodí a neexistuje jediný počin, u které by se všichni recenzenti a posluchači naprosto shodli. Takže pokud je, milý Davide, z tvého pohledu deska skvělá, v poklidu jí poslouchej a jednu mírně negativní recenzi neřeš. Já vím, že si "Cosmos Rocks" už jen tak neposlechnu, zkrátka mě nebaví, toť vše. Netřeba z toho dělat nějaké drama

15.05.09 | 17:19:51 | Reagovat

Mr.Scully anonym

Pane autore, nebudu Vám brát Váš názor (ač s ním hluboce nesouhlasím), ovšem rád bych upozornil na to, že z nové desky jsem na koncertech slyšel osm skladeb, načež mi tedy přijde velmi úsměvné tvrzení, že z ní skoro nic nehrají. Další nepřesnosti pomíjím, protože už je sepsali ostatní diskutující. Recenze by měl psát někdo, kdo o historii Queen něco ví a ne někdo, kdo jen zběžně prolistuje Wikipedii.

10.03.09 | 22:58:30 | Reagovat

Miroslav Med
Re:

Co se týče hraní nových věcí naživo, zde jsem vycházel z tvrzení svých přátel, kteří, narozdíl ode mě, koncert v této sestavě navštívili. Pokud je tedy tato informace mylná, omlouvám se. Jiných nepřesností si ovšem vědom nejsem a vzhledem k faktu, že tuto kapelu poslouchám již pěknou řádku let, myslím, že o ní i trochu něco vím. Co se týče doby vzniku SMILE, tak zde se informace opravdu liší. Některé zdroje uvádějí vznik tohoto seskupení na rok 1968, jiné na rok 1967. Známý, který se pohybuje v hudební branži se přiklání k druhé variantě a tvrdí, že skupina se začala formovat oprvdu již v 1967. Přiklonil jsem se tedy k jeho verzi, i když 100% jistý si nejsem. Takže pokud má někdo zaručenější informace a myslí si, že se mýlím, snad mi jeden rok odpustí...

11.03.09 | 08:15:27 | Reagovat

merhaut anonym
Technické poznámky

1. Smile vznikli v roce 1968, ne 1967
2. "Zbytek QUEEN poté koncertoval s různými vokalisty počínaje Georgem Michaelem a konče Eltonem Johnem" = zavádějící formulace, to by se mohlo rovnou tvrdit, že počínaje Davidem Bowiem a konče Robertem Plantem, anebo...
3. "fakt, že naživo z této desky QUEEN a Paul Rodgers prakticky nehrají" = nepravda

Názory nekomentuju, jakkoliv jsou z mého pohledu až úsměvné...

03.02.09 | 17:07:50 | Reagovat

mireček anonym

Snažení redakce kamuflovat diletantstký výplod autora článku všemi, možnými i nemožnými způsoby mi připadá pochopitelné. Chápu, jak velká musí být redakcí vynaložená energie na podporu jeho špatného bodového hodnocení a zakrytí chyb v textu. Je to výsledek jednak jeho neznalosti rockové hudby primárně a pozadí vzniku tohoto alba vůbec. Není snažšího léku na podobné dětské choroby, než předkládat hodnocení některých alb redaktorům, kteří disponují minimálně základními znalostmi historie vývoje rockové hudby vůbec. Připomínám, že záměru přivést The Cosmos... na svět, předcházel dostatek informací, které jednoznačně důvod jeho vzniku vysvětlují. Jejich zohlednění však vyžaduje přípravu, investovaný čas na sběr potřebných fakt.

17.01.09 | 19:08:31 | Reagovat

Honza anonym
Re:

Tak tomu se říká demence:-D

17.01.09 | 19:16:42 | Reagovat

Miroslav Med
Re:

mirečku, vašku, heide, urahne či jak si ještě na jiných serverech říkáš, myslím, že omýláš stále to samé dokola. Ale jestli jsi tak hluboce zasvěcený, můžeš to zde všem dokázat a osvětlit nám hlubokým neznalcům okolnosti, které mě přesvědčí o tom, že deska je dobrá. Mě přijde zkrátka průměrná a pochybuji, že jakákoliv informace o jejím vzniku by můj názor změnila. Trochu více nadhledu, chlape. Koneckonců se snažíš psát také recenze, tak na nové Queen můžeš napsat dlouhosáhlou obdivnou ódu a uvést v ní všechny okolnosti, které sám uznáš za vhodné. Moc rád si počtu;)

17.01.09 | 21:28:21 | Reagovat

Štěpán Šimek

Borci, nebudu se plést do diskuze o QUEEN, ale mám pro vás jen takové menší detektivní objasnění: Dal jsem si v adminu výpis IP adres a vyplynulo následující: mireček = vašek = WNS = sdz. Ten klučina bude asi vážně psychicky nemocný, je mi ho líto!

17.01.09 | 16:10:13 | Reagovat

Tomáš Holub
diskuze

ad Zdenda - díky za tvůj příspěvek. Člověka vždy potěší, když svoje připomínky k recenzi připojí ten, kdo má skupinu opravdu rád, tzn. opravdový fanoušek, a nejde mu o osobní útok na recenzenta, ale o opravdové vyjádření k desce (jak souhlasné, tak nesouhlasné s recenzí). Právě pro takové čtenáře recenze píšeme a jsem rád, že se občas někdo z nich ozve v diskuzi.
ad Lucie: naprosto chápu, proč se ptáš, jestli nás baví to trapné narážení. Mě není vůbec příjemné, a podle mě je nedůstojné formy tohoto zinu. Já na MF psal jen jednou, když jsem těžce nesouhlasil s jednou recenzí - ale psal jsem tam proto, že tam bylo (poprvé né ze strany našeho recenzenta) uvedeno jméno zinu Abyss, navíc jsem stejnou desku recenzoval. Jinak bych se nikdy takové diskuze neúčastnil. Říkám tomu profesní etika a respekt - nejen respekt k různému pohledu na hudbu, ale i respekt k tomu, že někdo zadarmo ve volném čase věnuje svoji energii hudbě (jako já). A už se dostávám i k příspěvku Savapipa. I tobě, Savapipe, díky za příspěvek, se kterým od prvního do posledního písmenka souhlasím - i já se považuji za tolerantního slušňáka ;-).
ad Metal Forever: díky většině vašich redaktorů, že příspěvky v tomto fóru jsou věcné a slušné. Ukazuje to mj. i úroveň vašeho zinu a soudržnost, což je fajn. Jestli je ale opravdu anonymní Mireček (schovávající se i pod jinými jmény?) váš, není to příliš lichotivá vizitka... Jestli máte nějaký závazek k prioritní kritice recenzí na Abyssu (berte to prosím s nadsázkou a jako pošťouchnutí v dobrém), vzhůru do toho! Já objektivní kritiku či subjektivní pohled na desky jedině uvítám, zvláště když jsou od někoho, kdo se hudbě věnuje. I když je fakt, že naše přístupy k pisatelství i k hudbě jsou někdy velmi, opravdu velmi odlišné ;-). Zdar - Metal forever!

17.01.09 | 09:36:46 | Reagovat

Tomáš Holub
anonymní Mirečku

Ale já vážně umím číst :-). Jen jsem tak profesně zdeformován, že jsem si vyznění té věty v recenzi (jasně a logicky začleněné do kontextu hodnocení) nedokázal spojit s tvou větou v diskuti, která mj. mířila i proti mému druhému příspěvku. Ale uznávám, že to moje vyjádření může působit divně... (na rozdíl od tebe, anonyme, mám v sobě velký kus sebekritiky). Za daleko závažnější ale považuji zjištění, že v této diskuzi většinou nejde o vyjádření názoru na desku a hudebně věcnou diskuzi nad albem, ale o osobní útok někoho, kdo se k mému zděšení prohlašuje za mého kolegu (anonym Mireček). Jestli jsi opravdu recenzentem či člověkem, který o hudbě píše, nebo jsi muzikantem (neznám tě, takže nevím), proč nereaguješ na zbytek mého psaní - na jasné a srozumitelné připomínky k tomu, jak bys tedy chtěl hodnotit CD? Nebo se toho bojíš proto, že účelem tvých příspěvků není opravdová diskuze, ale ubohé a naprosto nekonkrétní urážení Miroslava Meda? Je jednoduché napsat, že někdo hudbě nerozumí, ale jestli jsi opravdu mým kolegou, napiš proč! Já osobně bych u svého článku uvítal faktické poznámky a rýpání do mého stylu psaní, opravu možných faktografických chyb apod. - neboť chybami se člověk učí.

17.01.09 | 08:59:49 | Reagovat

mireček anonym
t.holube

Cituji "Pokud si staří rockoví dinosauři chtěli udělat radost a natočit spolu studiovou desku, měli tak učinit výhradně pod svými civilními jmény nebo dát tomuto projektu jiný název. Pak bych byl v hodnocení možná shovívavější." .... tolik vyjádření autora. Protože nečteš, nebudu na ostatní reagovat. Ztráta času. M.Med nemá o rocku ani ponětí a na tom trvám! Tohle album ho minulo, vůbec nic nepochopil. Vzhledem k jeho věku ani nemůže.

16.01.09 | 18:43:40 | Reagovat

Zdenda anonym
Re: t.holube

Mě osobně je něco málo přes 50 let, takže většinu desek Queen, ale i jiných rockových kapel (Rush, Jethro Tull, Led Zeppelin apod.) jsem si pořizoval v dobách jejich vydání. Myslím, že jako velký rockový fanoušek a sběratel mám v tomto žánru velmi dobrý přehled, ale s recenzentem musím chtě nechtě souhlasit. Tato deska pod názvem Queen vůbec neměla vyjít. Jde čistě o markentingový tah a s Queen to nemá nic společného, ať se ti to líbí či ne. Recenzent má samozřejmě právo (neřku-li povinnost) hodnotit desku v kontextu diskografie dané kapely a myslím, že je zcela zřejmé, že kvalit nejlepších desek Queen nedosahuje "Cosmos Rocks" ani náhodou. Kdyby deska vyšla pod jiným názvem, ubránila by se samozřejmě srovnávání s deskami klasických Queen a tudíž by vyšší hodnocení bylo i na místě. Zkus propříště místo bezduchých urážek rozumně argumentovat.

16.01.09 | 19:35:06 | Reagovat

mireček anonym

Volání po tom, aby podobný materiál vyšel pod jiným názvem, a pak bychom mohli hodnotit jinak, naznačuje, že něco není v pořádku. Torzo Queen a Paul Rodgers, kde je problém? Takhle prostě zní společné dílo dvou, pravda poněkud žánrově odlišných veličin. Neslyším nejmenší důvod k předsudkům, jediné co vnímám, je nevyzrálost autora recenze, který není jak vidno schopen hodnotit výsledek samotný, ale snaží se jej svázat s tvorbou Queen. Pochybuji, že záměrem bylo vytvořit standardní album Queen. Já slyším nadprůměrně kvalitní rockovou hudbu, prezentovanou hudebníky z nejlepších. Výsledek splnil má očekávání a jen hlupec se mohl domnívat, že by se snad dočkal nečeho, co skupina hrála v polovině sedmdesátých let nebo později.

15.01.09 | 15:09:29 | Reagovat

Miroslav Med
Re:

Ahoj:) Kdyby deska vyšla pod jiným názvem, hodnotil bych jí možná jako velmi mírný nadprůměr, ale ne kvůli mé nevyzrálosti, ale kvůli tomu, že bych nemohl srovnávat s počiny minulými. Nečekám samozřejmě, že polovina Queen s Paulem Rodgersem naváže na desky ze 70. let, nicméně čekal jsem, že aspoň nějak smysluplně naváže na tvorbu předchozí. Já slyším plytké a nevýrazné rockové album, které nemá pro současnou rockovou scénu již žádný přínos. Hodnocení tak nevyplývá ani zdaleka jen z faktu, že se nemohu smířit se současnou sestavou, jak to zjednodušuješ, ale zkrátka z faktu, že jde dle mého názoru spíše o průměrnou desku s nevýraznými nápady a trochu zbytečně upozaděnou kytarou Briana Maye, který by si určitě zasloužil více prostoru. Nemám zapotřebí bezdůvodně snižovat snažení těchto legendárních hudebníků. Kdyby mi deska přišla opravdu kvalitní, hodil bych předsudky za hlavu a hodnotil určitě lépe...

15.01.09 | 16:45:37 | Reagovat

mireček anonym
Re: Re:

Jistě, nemýlil jsem se. Je to prostě tím, že ty rockové hudbě vůbec nerozumíš a proto je na zváženou, jak je možné, že si vezmeš na paškál hudbu metalovou, která kořeny v rocku prostě má. Je zřejmé, že tvůj kontakt, jak s Free, tak Queen byl nanejvýš a maximálně povrchní. Nechápu, proč se do podobných rozborů vůbec pouštíš, když o hudbě tohoto druhu nemáš ani ponětí.

15.01.09 | 18:33:04 | Reagovat

Tomáš Holub
Re: cože?!

Kdepak jsi anonymní Mirečku četl, že pokud by materiál vyšel pod jiným názvem, hodnotil by ho autor nebo někdo jiný (třeba já) jinak? Diskuze mi nevadí, ale lhaní či vkládání cizích doměnek či smyšlených frází do úst někoho, kdo je nevyslovil - to se mi fakt nelíbí. A že se autor snaží další album svázat s předchozými počiny QUEEN? To je legrace, nebo ne? Co jinýho by asi měl dělat (a co bych naprosto logicky a správně udělal já i jakýkoliv jiný recenzent, taky jakýkoliv novinář či dokumentarista), když je to další řadovka QUEEN? Hodnotit ji snad v kontextu s tvorbou někoho jiného (snad ne s FREE), nebo se úplně vybodnout na to, že nějaká (jakákoliv) nahrávka vyšla pod názvem skupiny QUEEN? Nějak ti nerozumím (ale je to zřejmě oboustranné). Ale rozhodně se shodneme v tomto tvém sdělení (a samozřejmě se omlouvám za jeho vytržení z kontextu, ale přišlo mi to zcela výstižné) : "Pochybuji, že záměrem bylo vytvořit standardní album Queen.". Jo, to fakt pochybuju - je to stejná hovadina, jako kdyby teď YES vydali další řadovku s jiným zpěvákem, než Jonem Andersonem. Ten je totiž stejně nenahraditelný poklad, jako byl Freddie pro QUEEN. Jo - jestli výsledek (tzn. nová deska QUEEN) splnil tvoje očekávání, tak je to jedině dobře. Musíš (samozřejmě to neber doslovně, je to tvoje věc) ale uznat, že na to někdo může mít i jiný názor. Třeba autor recenze, třeba já či kdokoliv jiný. A docela by mě zajímalo, z čeho usuzuješ, že autor recenze nemá o hudbě tohoto druhu ani ponětí. Oprav mě, jestli se pletu: znamená to, že pokud někdo nemá stejný vkus a stejné hodnocení jako ty, anonymní Mirečku, tak nemá o dané hudbě ani ponětí, že? PS: Přeji ti, abys poznal mnoho dalších kapel (a "pár" jich opravdu je) a jejich alb, které ti pomohou odpovědět na tuto otázku: jak je možné, že někdo může nové album QUEEN považovat za průměrné?

15.01.09 | 20:21:59 | Reagovat

Tomáš Holub
Re: Re: cože?!

Ještě doplnění (abych nevypadal jako někdo, kdo neumí číst). Je pravda, že autor recenze v diskuzi napsal "Kdyby deska vyšla pod jiným názvem, hodnotil bych jí možná jako velmi mírný nadprůměr...,ale kvůli tomu, že bych nemohl srovnávat s počiny minulými", ale napsal to (15.1. v 16.45) až jako reakci na anonyma Mirečka (15.1. v 15.09), který se nad tím ve své první větě se stěží uvěřitelným předstihem podivoval (že by úkaz jasnovidectví?). Navíc smysl věty (pakliže bych uznal jasnovidectví anonyma) byl docela pokroucen - možnost srovnání v kontextu tvorby skupiny (v tomto případu QUEEN) je jedním z faktorů hodnocení, a pokud by se jednalo o jinou kapelu, je zcela jasné, že by se hodnotilo bez kontextu s předchozími počiny QUEEN, ale v kontextu tvorby té konkrétní kapely. A to už je ode mne opravdu vše :-)

15.01.09 | 21:22:24 | Reagovat

Miroslav Med
Re: Re: Re: cože?!

Je to trapná provokace:) Anonym mireček (alias heide) je totiž jen zhrzeným (ne)recenzentem nejmenovaného zinu:) Dopručuji na jeho výplody nereagovat, nemá to význam. A ty se běž, mirečku, ztrapňovat zpět, odkud si přišel:)

15.01.09 | 21:34:40 | Reagovat

mireček anonym
Re: Re: Re: cože?!

T.Holube, je mi líto pane kolego, ale číst zřejmě skutečně neumíte. Věta, kterou jsem okopíroval a uvedl, pochází ze samotné recenze. Vaše snaha je sympatická, ale nemístná. Autor sám, zdá se, trpí zvláštní posedlostí chytat se, coby tonoucí, nějakého stébla. Co napsal, napsal a měl by za tím stát a vysvětlit to. A to i tehdy, když se jedná o zřejmou hovadinu. Jednoznačně se zamotal do vlastní chyby a neznalosti. Snaha odvést pozornost od tématu, je myslím zbytečná.

16.01.09 | 20:35:47 | Reagovat

Miroslav Med
Re: Re: Re: Re: cože?!

Redaktoři Metal Forever zas mají očividně trpí posedlostí ztrapňovat se v diskuzích, že?:) Za tím, co jsem napsal, si stojím a vysvětlovat netřeba, v recenzi je uvedeno vše podstatné:)

16.01.09 | 21:18:43 | Reagovat

Lucie anonym
Re: Re: Re: Re: Re: cože?!

Já si zas všimla něčeho podobného na stránkách metal forever od redaktorů abyssu. Baví vás ještě tohle trapné narážení? Řekla bych že empty med a palák si moc dobrou reklamu neudělali. Šimek má aspoň dobré argumenty. Jestli je heide mireček, tak je to škoda, ale na tebe empty nic neztrácí co se týče sebestřednosti. P.S. Cosmos Rocks je dobrá deska a je mi jedno jestli se tu nad tím hádate.

16.01.09 | 21:52:24 | Reagovat

Savapip anonym
Re: Re: Re: Re: Re: cože?!

Netuším, je-li heide mirečkem (pokud ano, obecně mi vadí mnohonásobná identita, ale nebyl by, bohužel, ani první ani poslední), a stejně jako „u nás doma“ nechápu, že se diskuze o muzice systematicky a vytrvale může přesouvat do osobních invektiv. Možná by to chtělo trochu více vzájemného (podtrhuji) respektu k názorům druhého, protože ve finále jsou pak za kašpary všichni zúčastnění. - Pokud považuješ tenhle můj příspěvek za posedlost ke ztrapňování se k diskuzím, budiž, v opačném případě buď prosím konkrétní a píšeš-li redaktoři, jmenuj, kdo z redakce MFMM je aktuálně tím posedlým, kolektivní vinu neuznávám a (zřejmě zanedbatelného procenta) tolerantních slušňáků v naší redakci by se tohle kategorizování mohlo dotknout… ;-).

17.01.09 | 06:21:01 | Reagovat

Miroslav Med
Re: Re: Re: Re: Re: Re: cože?!

Tvoje příspěvky jsou vždycky slušné a věcné a omlouvám se za to zobecňování, nicméně chováni heideho je opravdu něčím natolik trpaným a hloupým, že mi opravdu dochází trpělivost. Stejný člověk pod přezdívkou "vašek" napadal čtenáře v diskusi pod recenzí na Metallicu a že je to heide, tím jsem si jist naprosto stoprocentně. Takže jediným posedlým a ztrapňujícím se jedincem je právě on a jestli na jeho nesmyslné napadání reaguji, možná tím jen zbytečně ztrácím čas. Myslím, že když si přečteš jeho příspěvky pod přezdívkou "mireček" zde a pod přezdívkou "vašek" (že by schizofrenie?) u recenze Metallicy, dáš mi za pravdu, že takto může reagovat jen opravdový a nefalšovaný hlupák. Jelikož tebe považuji za inteligentního člověka, myslím, že si uděláš obrázek sám. Myslím, že invektivy žádného z nás, kterých jsem se dopustili, nedosahují ani zdaleka tak doočíbijící hlouposti, jako je tomu v případě vašeho redaktora. A to je taky tak trochu vizitka vašeho webu, i když se tento "redaktor" rád schovává za anonymní jména...

17.01.09 | 08:34:46 | Reagovat

Savapip anonym
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cože?!

Abyssus abyssum invocat… (bez souvislosti s Tvojí současnou domovinou ;-) ), v událostech posledního týdne bych nechtěl hledat vrchního eskalátora věčných stupidních přestřelek, bylo by to obtížné a nemyslím si, že chyba je čistě na naší straně (i proto ventiluju svoje roztrpčení tady a nikoliv na řádně zasviněné domácí půdě, neb do té stoky, která tam protekla, vstupovat nehodlám… :-( ). Spíš než dokazování si, kdo je v pisálkovských řadách za většího hlupáka (ano, rád bych, aby to platilo pro všechny zúčastněné, tedy i pro MFMM řady) se pojďme raději věnovat muzice. Ono to sice na chod světa bude mít nejspíš úplně stejný vliv, ale aspoň odpadne ta hořká pachuť toho, že se tu (i tam) handrkujeme jak malí hajzlíci na pískovišti o něčem, co se stejně nedá objektivně změřit…

17.01.09 | 09:29:30 | Reagovat

Miroslav Med
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cože?!

V podstatě ve všem s tebou souhlasím, měl bych jen malou poznámku. Pokud budeš mít sílu se tím diskusním svinstvem prohrabat a přečteš si jednotlivé příspěvky, možná zjistíš, že já jsem se snažil své příspěvky formulovat v rámci možností aspoň slušnou formou a věcně. Heideho sprosté útoky nejen na mě, ale i ostatní vaše (zřejmě již bývalé) čtenáře v této diskusi (ale i zdejších diskusích) opravdu vyčnívají, což podle mě i ty těžko vyvrátíš, pokud se podíváš na věc nezaujatě. Já jsem si samozřejmě takovéto zbytečné diskutování rovněž měl odpustit, neboť opravdu nemá naprosto žádného významu, ale myslím, že způsob vyjadřování tohoto konkrétnmího redaktora je přinejmenším na pováženou. Vašemu zinu to určitě příliš neprospěje...

17.01.09 | 10:56:46 | Reagovat

Savapip anonym
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: cože?!

já tu diskuzi samozřejmě sledoval od začátku a nemyslím, že první rozbuškou byl Heide. Zásadní problém (na který jsem už i já dost alergický) vidím v tom, že psavcem jiného zinu je zpochybňováno právo autora recenze na to psát vlastní názor (věčný problém, ale neřešme to, jinak tady strávíme další hodiny bádáním nad nesmrtelností chrousta…) – jedno, jestli radikálně odlišný nebo jednoznačně shodný s „veřejným míněním“. Některé reakce (dle mého ze všech stran, tedy i z Tvojí) byly nepřiměřené či záměrně provokující a nejsme jediní, komu to neprospívá… Pozdrav i Tomášovi – právě tu rozdílnost přístupu k pisatelství i k hudbě beru jako velice pozitivní možnost pro možný výběr a srovnání, pro psavce i pro čtenáře. A podepíšu i Tvoje slova o profesní etice. A proto - vzhledem k tomu, že nikdo (aspoň nevím o nikom, kdo by vybočoval) ze zinařů není profesionálem, kterého by konkurence měla připravit o chleba, nechápu tu štvavou řevnivost a snahu dokázat, že zrovna já jsem ten lepší a on ten horší…

17.01.09 | 14:15:44 | Reagovat

Tomáš Holub

Myslím, že jste na to kápli oba :-). Deska je syrovější - což je podle mě ale dost problém u kapely, která byla proslulá svou pompézností, "načančaností". Třeba sbory v "C-lebrity" jsou o hodně slabší (méně početnější, méně mohutné), než tomu bývalo za Freddieho, ale zároveň se snaží starším QUEEN připodobnit. Rovněž zvuk Brianovi kytary na novém CD je zaměnitelný se zvukem dalších x znovuzrozených kapel - nechápu, proč se tak zbytečně zbavují své originality. A zpěv? Jediný, kdo mohl a může Freddieho nahradit, je George Michael (a myslím, že tento názor nesdílím sám). Souhlasím s Mirem - takovéto album se jménem skupiny QUEEN vyjít nemělo.

11.01.09 | 23:49:59 | Reagovat

Venca Votruba anonym
Ne

Absolutně nesouhlasím! K nahrávce jsem přistupoval se stejnými předsudky, ale ne a ne. Ona je fakt dobrá! Bál jsem se po všech těch kecech, že budu poslouchat spíš nové Bad Company, ale to v žádném případě. Je nutné si uvědomit, že desku dělala tvrdší polovina Queen, proto je poměrně dost syrová. Prostě ne, žádnou vatu tam neslyším. A naopak, pro mě největší překvapení roku. Až na ten obal...

11.01.09 | 19:57:37 | Reagovat

Nejnovější diskuze

SANTANA - Shape Shifter

Bohumil Mišurec anonym
04.04.18 | 17:26:47

Gary Numan - Pure

Vojta anonym
09.03.18 | 11:35:36

OLYMPIC - Jedeme, jedeme

Péťa Jandodfil anonym
01.03.18 | 20:12:03

THE CRAZY WORLD OF ARTHUR BROWN - Zim Zam Zim

Schneider anonym
09.09.16 | 16:35:27

OLYMPIC - Jedeme, jedeme

Petr anonym
21.02.16 | 14:42:59

MOTÖRHEAD - Motörizer

Jaroslav Burda
29.12.15 | 09:38:06

CLANNAD - Legend (Robin of Sherwood soundtrack)

Oblu anonym
12.12.15 | 07:55:33

MOTÖRHEAD - Motörizer

Jaroslav Burda
12.11.15 | 21:33:10

PRAŽSKÝ VÝBĚR - Běr

Olda anonym
27.05.15 | 21:42:20

FLAMENGO - Kuře v hodinkách

Jarda Balcar anonym
12.03.15 | 15:08:37

Více

Facebook   MySpace   YouTube